pátek 8. července 2011

Join the Army

Momentálně hledáme další lidi, co by se přidali do našeho klubu. Zatím jsme tři a pár lidí navíc by určitě neuškodilo.
Scházíme se přibližně jednou za měsíc, poslední dva srazy jsme měli v čajovně v centru a nezdá se, že bychom to chtěli nějak zásadně měnit. Ve výběru knížek se střídáme a nemáme nijak zvlášť vyhraněný žánr, omezujeme spíš délku podle toho, kolik máme práce ve škole. Právě teď taky odmítáme číst cokoli o válce. Zatím jsme četli:

Jiří Šulc - Dva proti říši
Kurt Vonnegut - Jatka č. 5
Ian McEwan - Černí psi
Noelle Oxenhandler - Rok přání
Neil Gaiman - Američtí bohové

Na příští sraz jsem vybral knížku Čaroděj Zeměmoří od Ursuly K. Le Guin. Knížka by měla být snadno dostupná, v Městské knihovně jich je docela dost. Nejsem si úplně jistý, že se dá pořídit v knihkupectví, Kanzelsberger je asi nemá a válku s katalogem Luxoru soustavně prohrávám.
Pokud byste se někdo chtěl přidat, budeme samozřejmě rádi, takže se když tak ozvěte dolu do komentáře a nějak se domluvíme. Tam se asi i za nějakou dobu objeví datum a čas, kdy se sejdeme.

15 komentářů:

  1. Tak jsem si tu knížku už půjčil a má to asi 180 stran a je docela malá, takže se můžeme klidně sejít i nějak dřív.

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, tak nevim, jsem nějak těsně za půlkou a přijde mi to jako dost průměrný fantasy, tak jestli jste to ještě nenačaly (jakože asi ne), tak bych možná ještě vybral něco jinýho.

    OdpovědětVymazat
  3. já to ještě nezačala. nebyla jsem v praze. Nechcete něco od P.Coelhe? třeba Čarodějku z Portbella?

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, promiň, uteklo mi slovo...na mým černým listu. Coelha ne...kromě Veroniky. Já na něco přijdu :o)

    OdpovědětVymazat
  5. ok. hlavně prosím at se to dá lehce sehnat.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám dát teda odkaz na tu FB skupinu?

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem našli knížku, ale nedá se asi koupit. Nicméně v městský knihovně jich maj kopu, nevim ale, jestli má Kate kartičku.

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak teda by to bylo Zachraň se kdo můžeš od Beryl Bainbridgeový.

    OdpovědětVymazat
  9. nemám kartičku, ale zařídím si ji. o čem to má být?

    OdpovědětVymazat
  10. No, ono by to trochu pokazilo začátek, kdybych to napsal, ale kdysi jsme s Karolínou na semináři četli jednu kapitolu a bylo to docela zjímavý. Taky se to dostalo do užšího výběru na Bookera. A jestli ti to poleze na nervy, tak máš oficiálně povoleno přinutit mě přečíst dalšího Coelha :o) Jinak já teda dám odkaz na tu skupinu na FB, ok?

    OdpovědětVymazat
  11. nemáš rád Coelha, jo? tak ho číst nebudeme. já ho ráda mám dost. Ikdyž zrovna tebou uvedená Veronica mě nebavila.:)

    Jinak přeju Káje vše nej k svátku!!:)

    OdpovědětVymazat
  12. No podle mě je Veronika jediná čitelná. Tak to radši necháme :o)
    Taky všechno nejlepší k svátku.

    Jinak já teda dám ten odkaz do tý FB skupiny a uvidíme, jak se to vyvine.

    OdpovědětVymazat