čtvrtek 14. července 2011

Ursula got PWNT

  Dočetl jsem tu Ursulu Le Guin  a bylo to docela otřesný, takže nová knížka je Zachraň se kdo můžeš od Beryl Bainbridge. V knihovně to mají ve spoustě výtiscích, nicméně v knihkupectví se asi sehnat nedá. Nebo aspoň jsem se ptal slečny v Luxoru a tý to v tom jejich systému nic nenašlo (o internetovým katalogu je snadlepší vůbec nezačínat).
   Na datu se teda asi domluvíme, až to nějak. Podle systému MKP to má ale 154 stran, takže to asi zvládneme rychle.
   Jinak jestli si chce Kate udělat profil na tom hledání krabiček, tak ty jejich stránky jsou tady.

15 komentářů:

  1. Už jsem si Beryl půjčila a je to fakt kraťoučký :) (Ačkoliv jsem kvůli tomu musela do dvou knihoven, protože apparently počet dní/týden, kdy je otevřeno, je o prázdninách přímo úměrný velikosti pobočky...)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsme s Karolínou vymysleli, že bychom se mohli sejít 4. srpna. Šlo by to?

    OdpovědětVymazat
  3. já to do té doby nestihnu přečíst, ani ještě nemám tu knihu. byla jsem u nás v knihovně a tam ji vůbec nemají.:/

    OdpovědětVymazat
  4. No já nevim, jakou knihovnu máš nejblíž, ale v tý síti městský knihovny je jich dost. MInimálně je v ústřední na Staroměstský. Ale tak si řekni, do kdy to stihneš, nám je to celkem fuk, myslim.

    OdpovědětVymazat
  5. já nejsem v praze, jsem v jižních čechách,...
    ted to se mnou bude komplikovanější, za což se omlouvám, ale od 6.-20.budu zase pryč a v září mám státnice, čili toho mám ted hodně. myslela jsem, že ji tady budou mít ale nemaj. ani v knihách. tak si říkám, pokud budete souhlasit, že bych vybrala nějakou knihu ( vím, ne o válce a ne paula) co tu mají a před tím 6. bych se sešli. protože pak bych to viděla až tak na září 25.nebo tak. jak to vidíte?

    OdpovědětVymazat
  6. No tak já teď budu pryč do 30., tak jestli seženeš něco krátkýho, co stihnu přečíst, tak asi klidně.

    OdpovědětVymazat
  7. Já přijedu do prahy až příští víkend a tady u nás žádnou etbu neseženu, tak když to bude něco co seženu a přečtu za 3 dny, tak ok :)

    OdpovědětVymazat
  8. našla jsem Děti z Dynmouthu od Williama Trevora. Má to zhruba 200 stránek. Přečetla jsem zatímn dvacet a vypadá to celkem slibně,...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak Děti z Dynmouthu vypadaj ok a v knihovně taky jsou, tak to můžem číst.

    Já i Kuba jsme pro toho 4., jestli teda máš čas :)

    OdpovědětVymazat
  10. super!mohli byste už v 16.hodin?místo jako minule.

    OdpovědětVymazat
  11. bezva:) tak v 15:55 v metru jak minule?

    OdpovědětVymazat
  12. okey dokey, snad to stihnem, koukal jsem na stránky knihovny a do 31. maj zavřeno a 1. je pondělí, tak na to budeme mít jen 2 dny, ale to půjde.

    OdpovědětVymazat
  13. Já to taky přečetla za dva, opravdu se to čte lehce.

    OdpovědětVymazat