čtvrtek 12. ledna 2012

G. G. Márquez: Kronika ohlášené smrti

Řekl jsem si, že se alespoň částečně vrátím k vyvěšování informací sem na blog, i když se převážně domlouváme přes FB. Takže sraz na Márqueze je 21.1. a asi zůstaneme při tom, kde jsme se scházeli doteď, takže u Sivy. Jestli nás fakt přijde 6, tak bychom asi měli zabrat tu oddělenou místnůstku dole.
Asi by bylo dobrý sem shromažďovat nějaký odkazy týkající se toho, co čteme. Kdybyste někdo našel něco zajímavýho, tak to dejte do příspěvku, bude to přehlednější než v komentářích (zbytku zpřístupním upravování příspěvků).

Wiki odkazy sem kopírovat nebudu, ale na anglické verzi stránky o knížce je mapka postav.

Sparknotes
eNotes
Gradesaver - otázky
Jakýsi podivný video na školní projet - spoiler (Pablo a Pedro jsou fakt vtipný)
Zhudebnění knížky

2 komentáře:

  1. Ahoj, chtěla bych se zeptat jestli se ještě scházíte? :)
    Zrovna končím střední školu a myslím že bych se na vás někdy chtěla přijít podívat :) ..jestli by vám to nevadilo.
    Žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,

      snažil jsem se napsat nějak odpovědět emailem, ale nepodařilo se mi najít adresu, tak snad to půjde tudy. Momentálně jsme se opravdu dlouho nesešli a sice mi všichni napsali, že by rádi pokračovali, ale nikdo nemá nijak velkou iniciativu. Scházívali jsme se asi jednou měsíčně a četli jsme knížky, co se za tu dobu daly učíst. Pokud bychom se znovu sešli, samozřejmě bychom rádi někoho přibrali, stejně jsme se asi nikdy neviděli všichni naráz. Pokusím se to zorganizovat na červen. Moje adresa je kdyžtak eygam1@gmail.com

      Vymazat