sobota 6. srpna 2011

Hello, Dave.

   Takže na další sezení, který bude až tak v druhé půlce září, čteme a díváme se na 2001: Vesmírná Odyssea. Kate jsem asi lehce mystifikoval, když jsem tak trochu od boku střelil, že to je z 80. let. Tak doopravdy to jsou šedesátky, konkrétně obojí je z roku 1968. V knihovně toho je myslím spousta a odkaz na torrent sem nějak dám, nebo ho Aresovi (Arese?...jak to skloňuješ) pošlu na fb, s Awaris se na to můžeme kouknout pak spolu. Nevím, jak ta knížka, ale ještě jednou upozorňuju, že film je lehce úlet. Takže třeba první asi dvě minuty bez obrazu, kde se jen hučí, není chyba na vašich přijímačích, ale je to tam schválně :o)

10 komentářů:

  1. Tak je to tady:

    http://thepiratebay.org/torrent/3585371

    Stáhlo se mi to dost rychle, takže torrent je dobrej (aspoň v tuhle chvíli). Píšou tam, že kvalita je z DVD, ale vhledem k tomu, že to je z roku 1968, tak to ani tak není žádná sláva. Enjoy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj lidi! Jak je? co takhle dát srázek našeho klubu? třeba v pátek odpo?

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, já furt neviděl ten film. Navíc jsme s tátou domluvený, že když bude dobrý počasí, tak pojedeme na víkend pryč, což se dohodne až ve čtvrtek, takže nemůžu nic moc slíbit.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevadí. Já jsem stejně od včera nemocná a ještě jsem si nestihla půjčit tu knížku, myslela jsem, že tam zajdu včera. Každopádně bych pak mohla příští týden, někdy během. Já pak jedu 16.10.pryč a vracím se až na konci prosince.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Karolína by se sešla nějak během týdne a má čas vždycky od šesti, já můžu jen ve středu a ve čtvrtek. Takže jak se ti to hodí.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak dáme středu sraz v 18 tam jako vždy?

    OdpovědětVymazat